Portada > Agenda > FESTA MAJOR 2008. CIRCUIT D'AVENTURA AL PARC DE PONENT

L'Agrupació Excursionista de Granollers

FESTA MAJOR 2008. CIRCUIT D'AVENTURA AL PARC DE PONENT

Dia i hora: dissabte 30/08/2008
Lloc: Parc de Ponent
Organitza: AEG
Una nova edició del Circuit d'Aventura del Parc de Ponent que organitza l'Agrupació Excursionista de Granollers. 
El circuit es compon de: rocòdrom, pont de mico, recorregut amb barca, ascensió per una xarxa, i baixada amb tirolina creuant el llac, a la vegada que es farà punteria amb unes dianes flotants. I amb els dos caiacs de l'AEG muntarem un eslàlom pel llac. També hi haurà el rocodrom infantil.

És obert a tothom.
Arxivat a: AEG
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers