Portada > Agenda > Sortida preparació monitors espeleo

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Sortida preparació monitors espeleo

Dia i hora: Del dissabte 11/10/2008 al diumenge 12/10/2008
Lloc: Per determinar
Organitza: GIEG

Sortida de preparació de monitors pel curs d'iniciació a l'espeleologia.

En aquesta sortida es debatran i s'unificaran els critèris pel que fa a les tècniques que s'impartiran al llarg del curs d'iniciació. També es realitzaran pràctiques d'autosocors.

Per a més informació paseu per la secció del GIEG.

Arxivat a: Espeleologia (GIEG)
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers