Portada > Agenda > Inauguració de l'exposició: Flors de l'Alta Vall del Ter

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Inauguració de l'exposició: Flors de l'Alta Vall del Ter

Dia i hora: divendres 27/03/2009
Lloc: Sala d'exposicions de l'AEG, carrer de Corró, 10
Organitza: Museu de Ciències Naturals La Tela

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral i Antigas, la regidora de cultura, Alba Barnusell i Ortuño i el president de l'Agrupació Excursionista de Granollers, Carles Garcia, es complauen a convidar-vos a  la inauguració de l'exposició

Flors de l'alta vall del Ter

fotografies de Pere Barnola, que tindrà lloc el proper divendres, dia 27 de març a dos quarts de 9 del vespre, a la sala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers al carrer de Corró número 10 de Granollers.

Aquesta exposició romandrà oberta fins al proper 10 de maig de 2009 Horari: divendres, dissabtes i diumenges de 17 a 20 h.

Arxivat a: AEG
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers