Portada > Agenda > XXVIII curs d'iniciació a l'espeleologia del 20 d'octubre al 15 de novembre 2009

L'Agrupació Excursionista de Granollers

XXVIII curs d'iniciació a l'espeleologia del 20 d'octubre al 15 de novembre 2009

Dia i hora: Del dimarts 20/10/2009 al diumenge 15/11/2009
Lloc: Local AEG
Organitza: AEG - GIEG

Curs d'espeleo.

Arxivat a: Espeleologia (GIEG)
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers