Portada > Agenda > 10è curs d'iniciació a la muntanya hivernal gener 2010

L'Agrupació Excursionista de Granollers

10è curs d'iniciació a la muntanya hivernal gener 2010

Dia i hora: Del dimarts 19/01/2010 al dijous 11/02/2010
Lloc: AEG
Organitza: Secció Muntanya AEG

Ja us podeu inscriure als curs d'iniciació a la muntanya hivernal.

La finalitat d'aquest curs és donar a conèixer les tècniques de progressió en la muntanya Hivernal (ascensio amb raquetes de neu, etc.), tant a nivell pràctic com teòric. No cal cap coneixement previ per accedir al curs.

Data Inici del curs dimarts dia 19 de gener de 2010
Preus: 200 euros pels socis de l'entitat. 220 euros pels no socis.
El preu inclou la llicència federativa modalitat C habilitada, obligatoria per fer el curs.

Més informació: Secretaria AEG els dilluns i dimecres de 8 a 10 del vespre. 

Més informació: http://www.aeg.cat/cursos.php#muntanya

Arxivat a: Muntanya
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers