Portada > Agenda > Inauguració de l'exposició sobre la memòria gràfica de les primeres expedicions a l'Antàrtida

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Inauguració de l'exposició sobre la memòria gràfica de les primeres expedicions a l'Antàrtida

Dia i hora: dijous 22/04/2010
Lloc: Sala d'actes de l'AEG
Organitza: Museu de ciències Naturals La Tela

La sala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers acull del 22 d'abril al 13 de juny la mostra L'aventura Antàrtica 1897-1913. Fotografies del Museo Nazionale della Montagna, Torino (Itàlia), coproduïda per l'Obra Social Caixa Sabadell i el Festival Internacional de Cinema de Muntanya de Torelló i amb una organització compartida amb el Museu de Granollers Ciències Naturals. La mostra acosta a tots els públics les conquestes polars més apassionants, amb unes vivències que són inherents a la condició humana quan s'endinsa en l'esperit de descoberta i de coneixement dels seus propis límits.

L'exposició s'hi podrà visitar de divendres a diumenge de 17 a 20h de la tarda.

Arxivat a: AEG
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers