Portada > Agenda > Primaveral de cinema de muntanya

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Primaveral de cinema de muntanya

Dia i hora: dijous 10/05/2018 de les 20:30 a les 22:30
Lloc: C/ Joan Camps, 1 Granollers

Engeguem la 18ena edició del cinema de muntanya amb la pel·lícula de Déjame Vivir d'en Kilian Jornet, que forma part del projecte Summits of my Life

La pel·lícula es passarà al Centre Cultural de la Caixa a Granollers (C/ Joan Camps, 1) a les 20:30 el dijous 10 de maig. L'entrada és gratuïta per socis i costa 3 euros per no socis.

Es tracta de la segona pel·lícula del projecte "Summits of my life" centrada en els reptes viscuts per l'escalador català en l'ascens i el descens al Mont Blanc i l'intent frustrat de l'Elbrus i el Cerví.

El tràiler:

https://www.youtube.com/watch?v=On8Tux9jaoo


Us hi esperem!! Fins aviat! :)

Arxivat a: AEG
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers