Programa:
Dimecres dia 11 de maig de 2011
A 2/4 de 10 del vespre
Sala Tarafa carrer de Corró, 47 Granollers
TUZGLE
Julien Nadiras i Vladimir Cellier. França, 21'
Premi GrandValira Millor Film d'Esports de Muntanya 2010
L'escaladora suïssa Nina Caprez amb 9 companys viatgen a la recerca d'una zona on practicar "boulder" a l'Argentina. El lloc descobert és un altiplà situat a 4.200 metres d'alçada i als peus del volcà Tuzgle. El documental explica el dia a dia del grup en aquesta inexplorada regió, una descoberta que ha sobrepassat les seves expectatives.
Dimecres dia 11 de maig de 2011
A les 10 del vespre
Sala Tarafa carrer de Corró, 47 Granollers
THE ASGARD PROJECT
Alastair Lee. G. Bretanya, 68'
Gran Premi 2010
La major part de l'any els fiords de l'illa de Baffin estan coberts de neu. Durant l'estiu, la neu es fon i amb 24 hores de llum la zona es converteix en un paradís per als escaladors. Després de tres escalades d'entrenament a Riglos, Brenta i Yosemite, els tres protagonistes principals, Leo Houlding, Sean Leary i Carlos Suarez viatgen a Baffin per escalar la Torre Asgard i llançar-se amb paracaigudes des del cim. Una aventura extrema en un paisatge increïble.
Divendres dia 13 de maig de 2011
A les 10 del vespre
Sala Tarafa carrer de Corró, 47 Granollers
CAUCASO: TRA DUE MARI CON UNA PAJO DI SCI
Mario Casella. Suïssa, 56´
La serralada del Caucas separa dos continents, Àsia i Europa, i fa de pont entre dos mars: el Caspi i el Mar Negre. Mil quilòmetres de cims amb una alçada mitjana mil metres superior a la dels Alps. Durant la primavera de 2009, Mario Casella i l'amic rus Alexei Shustrov surten de Darbent (Daguestan) per arribar, amb esquís, a Soci (seu de les Olimpíades d'hivern de 2014). Un viatge únic, ric en trobades, desil·lusions i emocions.
Amb el suport de l'Obra Social Unnim i la fundació del Festival de Cinema de Torello.
col.labora l'Ajuntament de Granollers
Fer un comentari
És obligatori emplenar els camps marcats amb un asterisc. *