Portada > Notícies > Proposta de nous Estatuts

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Agenda d'actes

  1. Calella- San Andreu (13 km / 400 m Desn./ Moderada
    Dia i hora: diumenge 08/02/2026 de les 8:00 a les 14:00
    Lloc: Calella- San Andreu (13 km / 400 m Desn./ Moderada
    Organitza: Joan F./ Teresa H.
    Arxivat a: Matinals
  2. Rellinars-Riera de Rellinars-Balma de l'Andaló-Fonts de Rellinars. (10,87 km / 242 m desn./ Moderada)
    Dia i hora: diumenge 15/02/2026 de les 8:00 a les 15:00
    Lloc: Rellinars-Riera de Rellinars-Balma de l'Andaló-Fonts de Rellinars. (10,87 km / 242 m desn./ Moderada)
    Organitza: Simón R. / Carme S.
    Arxivat a: Matinals
  3. Aiguafreda-Riera de Martinet (12 km /400m desn. / Moderada)
    Dia i hora: diumenge 22/02/2026 de les 8:00 a les 14:00
    Lloc: Aiguafreda-Riera de Martinet (12 km /400m desn. / Moderada)
    Organitza: Francesca F. /Teresa J,
    Arxivat a: Matinals

Veure tota l'agenda




Proposta de nous Estatuts

14/11/2016

Degut al requeriment del Consell Català de l'Esport per actualitzar els nostres Estatus segons la normativa vigent, la Junta de l'AEG ha estat treballant els últims mesos per poder presentar una primera proposta de nous Estatuts als socis i sòcies de l'entitat.

Així que animem a tothom que els hi faci una llegida, i si hi ha algun comentari o modificació que creieu oportú, ens ho feu saber a (Necessites javascript per veure aquest correu-e) indicant "estatuts" a l'assumpte.

Els trobareu a : www.aeg.cat/estatuts

 

Arxivat a: AEG

Fer un comentari

És obligatori emplenar els camps marcats amb un asterisc. *

Escriu els caràcters de la imatge. *
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers