Arran de les instruccions fetes públiques ahir pel Ministeri de Sanitat en l’Ordre SND/414/2020, de 16 de maig, en què es flexibilitzen determinades restriccions establertes en la declaració d’estat d’alarma per a les fases 0 i 1 del Plan para la transición hacia una nueva normalidad, la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) exposa al sector esportiu català les mesures que afecten el desenvolupament de la pràctica esportiva a partir del proper dilluns 18 de maig en l’àmbit professional, d’alt nivell, alt rendiment i federat.
FASE 1
Entren a la fase 1 les regions sanitàries de Lleida, Girona i Catalunya Central, així com les àrees de gestió assistencial de l’Alt Penedès i Garraf (regió metropolitana sud), de manera que passen a gaudir de les prerrogatives establertes per a aquesta fase, com ja fan des de dilluns passat les regions sanitàries del Camp de Tarragona, Alt Pirineu i Aran i Terres de l’Ebre.
Complementàriament a les directrius sobre l’obertura de Centres d’Alt Rendiment i Centres de Tecnificació Esportiva, d’instal·lacions a l’aire lliure i de centres esportius amb cita prèvia, previstes per a la fase 1 en l’Ordre SND/399/2020, de 9 de maig, i explicades en anteriors comunicats, l’Ordre SND/414/2020, de 16 de maig, autoritza el següent:
FASE 0
La resta de territoris de Catalunya (regions sanitàries de Barcelona ciutat i les àrees metropolitanes nord i sud) es mantenen a la fase 0 del desconfinament, però s’aixequen algunes restriccions per avançar en la desescalada en l’àmbit esportiu, la qual cosa implica que:
Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers
Fer un comentari
És obligatori emplenar els camps marcats amb un asterisc. *