Portada > Notícies > GR 2 - 2ª etapa: Boadella d'Empordà - Lladó (AUTOCAR)

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Agenda d'actes

  1. Santa Maria de Basora-Salt del Mir (7,85km- 220m desn. Fàcil)
    Dia i hora: diumenge 23/11/2025 de les 8:00 a les 14:00
    Lloc: Santa Maria de Basora-Salt del Mir (7,85km- 220m desn. Fàcil)
    Organitza: Teresa M. / Montse E,
    Arxivat a: Matinals
  2. El Figaró- Roca Centella (14,9km- 723m Desn. Moderada)
    Dia i hora: diumenge 30/11/2025 de les 8:00 a les 14:00
    Lloc: El Figaró- Roca Centella (14,9km- 723m Desn. Moderada)
    Organitza: Eduard B./Núria R.
    Arxivat a: Matinals
  3. Valldoreix (Plaça Joan Gassó)- Puig Madrona – La Salut–Fonts del Lleó les Escletxes– Papiol - Valldoreix (Amb vermut)
    Dia i hora: diumenge 21/12/2025 de les 8:00 a les 15:00
    Lloc: Valldoreix (Plaça Joan Gassó)- Puig Madrona – La Salut–Fonts del Lleó les Escletxes– Papiol - Valldoreix
    Organitza: Jordi C./ Àngels R.
    Arxivat a: Matinals

Veure tota l'agenda




GR 2 - 2ª etapa: Boadella d'Empordà - Lladó (AUTOCAR)

Foto: GR-2 Autor: Costa Brava - Pirineu de Girona
07/03/2025

Diumenge 6 d'abril. Sortida amb autocar per fer la 2ª etapa del GR 2. INSCRIPCIÓ OBERTA.

 

Diumenge 6 d'abril de 2025  (AUTOCAR)

GR-2  Etapa 2: Boadella d'Empordà - Lladó  (16,7 km - 497 m)

El grup de Matinals organitza una sortida en autocar per fer la 2ª etapa del GR 2.

L'etapa puja fins el coll de La Salut, per on creua la muntanya de Santa Magdalena, baixa al poble de Terrades segueix al castell de Vilarig i acabarem a Lladó, Un recorregut agro-forestal ondulat amb oliveres, vinyes, conreu de secà i boscos de pi blanc i alzina.

HORARI: El punt de sortida serà l'habitual (a l'Avinguda del Parc, de Granollers, davant de l'edifici dels antics jutjats), a les 7 del matí, i el retorn al voltant de les 7 de la tarda.

PREUS SOCIS. 20 €.

PREU NO SOCIS  26 €

INSCRIPCIONS: Cal inscripció prèvia, les inscripcions es poden fer de forma presencial o per internet, i estaran obertes fins al dijous 3 d'abril.

-  Presencial, al local de l'AEG carrer Corró 10, els dimecres i dijous de 19 a 21 h.

-  Per Internet, fent el pagament per transferència i omplint amb les vostres dades al següent formulari:

EXCURSIO AUTOCAR GR 2 Etapa 2.

El pagament per transferència al compte de l'Agrupació Excursionista de Granollers:  ES06 0182 8679 7002 0008 8273, indicant el nom i cognoms dels participants.

Arxivat a: Matinals, Secretaria

Fer un comentari

És obligatori emplenar els camps marcats amb un asterisc. *

Escriu els caràcters de la imatge. *
 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers