Portada > SOBRE L'AEG

L'Agrupació Excursionista de Granollers

Agenda d'actes

  1. Ruta de les mines de Ventolà (10,5km -460m Moderada)
    Dia i hora: diumenge 19/10/2025 de les 7:00 a les 15:00
    Lloc: Ruta de les mines de Ventolà (10,5km -460m Moderada)
    Organitza: Xavier B. /Isabel R.
    Arxivat a: Matinals
  2. Tinc artrosi, que haig de fer?
    Dia i hora: dijous 23/10/2025 de les 19:00 a les 21:00
    Organitza: Col·legi de fisioterapeutes de Catalunya
    Arxivat a: Juvenil
  3. Sant Celoni-Roca del drac-Sant Llorenç de Vilardell- Coll Blanc (16,7km - 684m desn. Moderada
    Dia i hora: diumenge 26/10/2025 de les 8:00 a les 15:00
    Lloc: Sant Celoni-Roca del drac-Sant Llorenç de Vilardell- Coll Blanc (16,7km - 684m desn. Moderada
    Organitza: Simón
    Arxivat a: Matinals
  4. La Grevolosa-Ermita de Sant Nazari- Pic de l'àliga (11,65km-564m desn. Moderada)
    Dia i hora: diumenge 02/11/2025 de les 8:00 a les 14:00
    Lloc: La Grevolosa-Ermita de Sant Nazari- Pic de l'àliga (11,65km-564m desn. Moderada)
    Organitza: Josep C. / Lurdes M.
    Arxivat a: Matinals
  5. Gr 2 4a Etapa Besalú-Santa Pau (autocar) (20,5km- 500m Desn. Moderada)
    Dia i hora: diumenge 09/11/2025 de les 7:00 a les 19:00
    Lloc: Gr 2 4a Etapa Besalú-Santa Pau (autocar) (20,5km- 500m Desn. Moderada)
    Organitza: AEG i Grup de matinals
    Arxivat a: Matinals

Veure tota l'agenda




SOBRE L'AEG

L'Agrupació Excursionista de Granollers, entitat nascuda el 1928 a la nostra ciutat, ha estat des d'aleshores dedicada a la divulgació de l'excursionisme, en els vessants esportius i culturals. Importants granollerins n'han format part des del seu inici.
Si t'agrada el muntanyisme, l'espeleologia, l'escalada, la bicicleta tot terreny, el contacte amb la natura, l'Agrupació Excursionista de Granollers t'ofereix molts serveis, i tu podràs dur a terme la teva activitat amb la gent que també viu la muntanya.

Activitats

L'any 2003, no ha de ser un punt i apart sinó un punt i seguit d'aquest dinamisme constant que ha estat present al llarg d'aquests 75 anys.
Els excursionistes i socis de l'AEG estem d'enhorabona. L'Agrupació Excursionista de Granollers, celebra el seu 75è aniversari. Fa una pila d'anys una colla d'amics que compartien les mateixes afeccions, van decidir unir-se per formar una nova entitat, l'AEG. Eren dalt del cim del Sui, al seu estimat Montseny. Al cap de poc i després dels tràmits administratius, els 7 de març de 1928 quedava oficialment constituïda la nostra entitat, que ben aviat seria bressol de moltes iniciatives culturals i esportives de la ciutat.
L'activitat al llarg de l'any no para en cap moment i l'arribada de nous socis de totes les edats ens encoratge a realitzar més cursos d'iniciació, campaments infantils, travesses, excursions i conferències, premis literaris i marxes, campionats de ping-pong i xerrades, exposicions i cicles de cinema de muntanya, passejades populars i marxes de resistència, en definitiva una llarga llista d'actes i activitats, no solament pels quasi 550 socis que formen l'Agrupació, sinó per tot un col.lectiu d'incondicionals, que encara que no siguin socis, assisteixen als esdeveniments de l'entitat.

 

 
gestordecontinguts.cat Web patrocinat per Perception Technologies L'Agrupació Excursionista de Granollers | Avís legal - Política de privacitat | Tel. 93 860 01 47 | C/ Corró, 10 Granollers